Asperger sendromunun DSM-IV teşhisi genellikle çok zor, hatta imkansız. Bazı klinik tedavi uzmanları, otistik ve Asperger sendromlu kişiler arasında semptomlar ya da vahamet, disembedding ya da “merkezi tutarlılık”, toplumsal beceriler, davranış ya da elde edilen sonuç bakımından hiçbir önemli fark olmadığını düşünüyorlar.














